نمی دونم تو اون صفجه چیا نوشتی اصلا هم واسم مهم نیست چی نوشتی چون اون صفحه ناشناس واسم آدم توش هم واسم ناشناسمن ازت خواستم دیگه به هیچ وجه بهم پیام ندیازت باید ترسید چون تو ذاتا آدم کثیف و حیله گری هستیمن دیگه اجازه نمیدم دل ساده منو بازی بدیازت می ترسم چون تو یه روانی هستی روانیازت می ترسمتویی که ذهنت و فکرت پر از حیله گری و خطرهیچ وقت تو اون صفحه ناشناس برای آدم ناشناس و غریبه ای مثل تو نمیامواست نوشته بودم منو فراموش کن تا ابد تا همیشه ♥ نوشته شده در یکشنبه نهم بهمن ۱۴۰۱ ساعت 10:11 توسط fj: عاشقانه های نگفته...
ما را در سایت عاشقانه های نگفته دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 97 تاريخ: جمعه 14 بهمن 1401 ساعت: 22:47